Lapas

2014. gada 25. septembris

MARINĒTA PAPRIKA

Šovasar ar mani notikušas dīvainas (bet visnotaļ pozitīvas!) lietas. Pirmkārt, manā galvā [beidzot] izdīguši "zaļie asni" (par to kādā no nākamiem ierakstiem) un otrkārt, esmu sākusi izbaudīt konservēšanas prieku, gatavojot veselīgus krājumus ziemai. Nu ne tā, ka no rīta līdz vakaram stāvu pie plīts, bet tomēr. Mērķtiecīgi šķirstu žurnālus, meklējot receptes. Tā kā esmu iesācēja šai jomā, tad izvēlos vienkāršas vai vienkāršoju pati :)
Man ļoti garšo paprika. Ļoti. Visādos veidos: svaiga, viena pati un salātos, lečo u.c., pildīta, arī marinēta. Garšīgāko marinēto papriku [ever] gatavo, protams, mana mamma. Šogad mēģināju pati. Izdevās. Bet tomēr savādāka, nekā mammai :)

Sastāvdaļas:

  • 2,5 kg attīrītas paprikas
  • 1 l ūdens
  • 200 g cukurs
  • 200 g 9% etiķis
  • 200 g eļļa
  • 3 ēd.k sāls
  • 1 vai 2 ķiploki
Gatavošana:
  • Papriku sagriež tik lielos gabalos, cik pats vēlas. Liek verdošā ūdenī, nedaudz pavāra. Ja grib kraukšķīgu, tikai noplaucē.
  • Ūdenim pievieno visas pārējās sastāvdaļas, izņemot ķiplokus. Marinādi uzvāra.
  • Burkās liek ķiploku daivas (uz 0.5 l tilpumu 1 daiviņa) un papriku, pārlej marinādi. Aizvāko.
No minētā izejvielu daudzuma sanāca tik daudz gatavās produkcijas

LAI LABI GARŠO!

* * * * *

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru