Lapas

2011. gada 8. oktobris

Auskari

BEIDZOT esmu tikusi pie diviem pāriem jaunu auskaru. Šoreiz - ne pašas, bet vīra roku darinātiem.



Viss sākās ar šiem viņa taisītajiem ledusskapja magnētiņiem,


kas tapa no orgstikla atgriezumiem, bez iepriekšēja nodoma un mērķa, vienkārši tāpat eksperimentējot - sanāks/nesanāks/kas sanāks... Sanāca. Un nākamā viņa ideja un reizē arī piedāvājums bija - "Es tev varu uztaisīt tādus auskarus, ja gribi". Protams, ka gribu! Tā tas palika. Piemirsās.
Pagāja aptuveni gads, un es vīra piedāvājumu atcerējos. Nācās viņam to atgādināt [vairākas reizes],  līdz kādu vakaru, atgriežoties mājās no darba, viņš saka: "Man tev ir pārsteigumiņš. Skaties!"

Paldies, vīriņ! Tā zilā krāsa ir vienkārši desmitniekā! [Man šoruden klikšķis uz zilo krāsu apģērbā, tāpēc šis aksesuārs ir tapis īstajā laikā] :) Un melnie mēnestiņi... Gan jau pienāks kārta arī tiem šūpoties manās ausu ļipiņās :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru