Lapas

2011. gada 16. februāris

kur tie citi, tur es ar ;)


Latvijā blogošana kļuvusi par modes lietu. Tad nu arī es nolēmu pamēģināt :) Savā blogā rādīšu savus rokdarbus.



Kopā adīsim un tamborēsim :) Nesen izmēģināju sauso filcēšanu. Pagaidām gan protu savelt tikai bumbiņas, bet tas ir sākums skaistām rotām. Ļoti gribu iemācīties dekupēt, lai senām lietām piešķirtu jaunu elpu vai bezpersoniskus niekus padarītu īpašus.
Tākā esmu divu meitiņu mamma, būs arī leļļu modes.
Bet no tēta puses - mēbeles un citi amatniecības "brīnumi".






4 komentāri:

  1. Skaisti! :)
    Ak, čaklās rokdarbnieces, pielipiniet arī man to čaklumu. Vai varbūt es pārāk daudz esmu virtuvē, tāpēc laika nepietiek rokdarbiem??? :D

    Gaidīšu jaunus darbiņus!

    AtbildētDzēst
  2. Paldies, Ilze :) Katram laikam savs - vienam virtuve, citam rokdarbi :)Es gribētu vairāk laika pavadīt virtuvē, bet kad iedomājos - es taču šo laiku varētu pavadīt adot... :D :D :D

    AtbildētDzēst
  3. tā zaļā kleitiņa ir tiik ideāla :)

    AtbildētDzēst